lördag 15 augusti 2015

Dagen efter CV

Är inte nöjd med årets insatts på Vasan. Första 4-5 milen gick det riktigt bra, hängde med bra och rörde mig uppåt i klungorna. Men sen sa det tvärstopp i benen, det hände inte ett dugg när jag tryckte på. Orken var det inget fel på men benen var slut, riktigt slut. Klunga efter klunga körde om mig, orkade hänga med en stund för att sen vara tvungen att släppa. Körde in på tiden 3:17:15, vilket är en besvikelse från min sida. Målet va att gå in på under 3:05, hade gått om inte benen gav vika.
I går kände jag att nu ställer jag cykeln i garaget sen får den stå där i en vecka, men redan nu är jag sugen på att ta ett återhämtningspass för att rulla ur gårdagen. Så ut i garaget och tvätta och smörja upp cykeln och sen ge sig ut på en runda i sommar Sverige :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar