tisdag 21 oktober 2014

Sjukstuga.

Körde ett distanspass i Lördags som gick riktigt bra, kände mig pigg och hade bra tryck i benen. På kvällen blev jag lite snorig men tänkte inte mer på det.
Vakna på Söndagen och kände mig så där men det va en happyride kl 10 som jag inte vela missa.
Blev ett bra gäng på 14 pers som var med, riktigt kul.

Vi börja med ett varv på Testebo innan vi åkte över till Skidstavallen där tempot skruvades upp lite bland oss som låg längst fram, så det gasades på bitvis och sen väntade vi in de andra.

Så på eftermidagen kom den, förkylningen, bara att kurera och vila så den försvinner fort.
Hoppas på att det är bättre till helgen så jag kan klämma in två pass ute i skogarna.

Nu ska det surfas efter nya lätta hjul till cykeln :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar