onsdag 27 maj 2015

Blev en fantastisk kväll i går

Hade hela dagen hjälpt ett par bekanta att lägga ett tak ute i Strömsbro kolonin.
Kom hem efter 18 och då var maten framdukad, skaplig lyx de :-). Sanna skulle ut och löpträna så det var min tur att ta den sena tiden. Gjorde kväller med Edvin för att sen plocka undan efter en dag med lek, hur lyckas en sån liten dra fram så mycket prylar! Slog mig ner på soffan och svepte av nätet och blev bra mosig och kände att det här kommer sluta illa(ingen cykling)men då pep det till i mobilen och Nilsen var sugen på en lugn runda, och det var ju min plan. Så på med kläderna och vänta in Sanna för att sen rulla ut. Blev ett riktigt fint pass med en hel del nya stigar, som ligger alldeles nära där jag bor, snacka om hemmablind. Gick ju inte att klaga på vädret heller, riktigt fin sommarkväll blev det, hoppas det vänder nu. Formen kändes sjukt bra trotts tre dagar utan träning och inte en 100 kropp.
Blev ju sugen på att köra Långa Lugnet men får köra ett hårt pass på Lördag hemma i stället.

Inga planer på Söndag? Åk då till Jädraås och var med och fira att Gästrikeleden fyller 40 år.
Mer info kommer här.

2 kommentarer:

  1. Gästrikeleden. Har haft en plan länge nu att cykla nästan hela sträckan med start i Hemlingby. Provade 2010 tror jag det va, men fick ge upp då materialet inte höll uppe i Kungsbergets skogar. Är ordentligt sugen på en returmatch i år, 30 mil på 2 dar. Sugen?

    SvaraRadera
  2. Jag är på! Vi får försöka hitta en helg i sommar som passar Nicklas, krävs ju lite planering.

    SvaraRadera