tisdag 3 maj 2016

Bästa träningsblocket på länge

Fick till ett par veckor med bra träning, blev nästan ett pass om dagen om jag räknar in jobbpendlingen med plusmeny. Var ut och rullade stig i Söndags och och låg på ganska bra utan att känna mig trött, det var dagen efter ett distanspass och 8 km vandring med Edvin på ryggen. Kul att kroppen svarat bra på all träning och på Torsdag kan jag vara i slag på Ottarsloppet tänkte jag. Men på Måndags kvällen kom den smygandes, förkylningen... Men var är det för fel!! Har ätit och sovit bra och kört i mig extra vitaminer.. Nu missar jag tävlingen i morgon som jag sett fram emot väldigt mycket, men det är bara vila och ladda upp batterierna och komma tillbaka, det går ganska fort trotts allt. 
Ska försöka få ihop det med jobbet så jag kan börja köra Gästrikecupen på Tisdagarna, handlar om att få sluta 30 min tidigare så det borde inte vara några problem. Känner mig grymt laddad för att få ställa mig på start nu...
 Adde, Pär och Niklas på Lördagens distans

Lyckan när man hittar nya stigar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar