måndag 21 september 2015

Förkyld, igen...

Fick vara frisk i 5-6 dagar innan jag blev förkyld igen, det är tydligen så det är med barn på dagis!
Han få till ett par bra träningspass men nu är det vila igen, kanske rullar ut på några lätta pass plus pendlingen till och från jobbet, så förhoppningsvis ska jag inte tappa allt för mycket.
I helgen var det tävlingar i Högbo, XCO i Lördags och Högbobiken i går. Lilla familjen var där uppe båda dagarna och tittade och hejade fram alla åkarna. Ångrar så här i efterhand att jag inte ställde upp på Lördagen. Tror jag kommer lägga om träningen i vinter för XCO och lägga långloppen på hyllan 2016. Det är när det är tekniskt och stökigt som är kul har jag kommit fram till, inte sitta och nöta grusvägar, vi får se vad som händer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar