fredag 4 september 2015

Sista dagen på pappaledigheten

6 månader går fort, känns som att jag bara varit hemma ett par månader. Men på Måndag är det tillbaka till verkligheten igen och jobbet kallar.
I går kväll var jag upp till Hemlingby med Janne och Adde, det blev ett varv på milen och sen ett varv på MTB banan. Det var första gången som jag körde MTB banan(skandal), riktigt rolig bana faktiskt med en del bök och stök vilket är trevligt. Det var ganska halt, eller jätte halt bitvis så nu är det dags att lägga om från ett slitet renegade till ett fast track däck i bak om man ska slippa vara som en Bambi på hal is i höst.
Nu blir det en kopp kaffe innan jag ska sätta fart med dagens sysslor. Tvätta fönster, städa, baka hamburgerbröd och köpa en cykelsadel till pendlarcykeln så jag kan lämna Edvin på vägen till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar