torsdag 26 november 2015

Ofrivillig vila

Blev det i går, rosslig i halsen(igen)så var bara att ta en vila från det tänkta intervallpasset.
Känner mig lite piggare i kroppen i dag så hoppas jag är bättre till i morgon då det vankas distans.

Gävle blev en festival fattigare(Getaway går i graven)i går men samtidigt så presenterades en ny, välkommen Gefle Metal Festival! Nu är det ju så att den här festivalen kommer gå av stapeln samma datum som Fjällturen i Funäsdalen, nu blev det jobbigt... Två dagars festival eller en veckas semester med familjen i fjällen, varför kan man inte vara på två ställen samtidigt för.. Det blir Fjällturen tror jag :-).
I kväll ska Sanna på julfest med jobbet så då ska jag passa på att titta i kapp mig på Gomorra och självklart titta på På Spåret och ladda på med nå gott inför i morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar