lördag 13 februari 2016

Är ännu en förkylning på väg in

Skulle som sagt ut och åka skidor i morse med Nilsen i Högbo, men då det var fullpackat i bihålorna så fick jag ställa in. Dricker en massa vatten och kör med Kan jang och hoppas att det ebbar ut fort, känns så ialf.. Jag vill verkligen träna skiten ur mig nu, kliva av Monarken och känna att benen knappt bär upp mig, det är ju det jag vill.
Vi var in till stan i dag, skulle köpa en ny skjorta till kvällens besök på Kalles Bar och grill, det blev en jacka från Peak med, 50% så det var bara att slå till.
I kväll blir det som sagt familjemiddag på Kalles, 17 pers blir vi så det ska bli riktigt trevligt. Börjar här hemma med lite plock mat och bubbel innan vi åker in.

Var in en sväng på Rapha när vi var i London, mycket folk och svindyra kläder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar