torsdag 11 februari 2016

Det börjar närma sig H-40

Har blivit dåligt med inlägg den senaste tiden, ska försöka ändra på det. I helgen skulle jag och Edvin vara solo här hemma då Sanna skulle åka till Sundsvall och hälsa på en kompis, trodde jag. Men när jag kom hem från jobbet i Fredags så var hon hemma.. Packa en väska så du klarar dig i ca 5 dagar sa hon.. Men kan jag få veta når mer, jag är nyfiken.. I morgon får du veta mer..
Så på Lördag morgon for vi söder ut med bilen efter att lämnat Edvin hos Farmor och Farfar.
Efter lite På Spåret frågor så hamna vi på Arlanda och flyget tog oss till London!
Vi har haft det riktigt bra i dagarna 4, en del shopping, ätit en massa god mat och bara varit, riktigt skönt måste jag säga. Överlycklig att jag får ha en sån flickvän som Sanna!

I helgen kör jag igång med träningen igen efter en veckas uppehåll, skidåkning på Lördag morgon och ett kortare distanspass på Söndag sen rullar det på med lunchintervallerna och morgoncyklingen.

På Söndag kliver jag upp i H-40 så nu är det bara öka träningsdosen om man ska hänga med där uppe :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar