tisdag 12 april 2016

Formen på väg tillbaka

Så känns det nu och ingen är lyckligare än jag. Har tränat fyra dagar på raken och det går åt rätt håll, kanske var den där bonken som gjorde något med kroppen, vem vet. I går så var jag Nilsen och Sörfeldt ut och nötte stig. Vi började med Skidstavallen och Hilleklack sen vidare till det nya stigpartiet som jag körde i Måndags. Finns verkligen en potential att göra en fin bana där, nackdelen är att det är väldigt platt. Vi avslutade kvällen med stigarna nere vid Testebodeltat där vi fixade till lite vid ett ställe som var lite väl bökigt. (Strava)
I kväll blir det vila, om jag inte smyger ut på en kortis och fixar ihop den där banan.

Här hemma så är det tillbaka i VAB hjulet, jag fick jobba 4 timmar i Måndags sen ringde dem från dagis. Edvin hade kräkts(magsjuka). Som tur är så är han ganska pigg i mellan flödet så att säga.

Hilleklack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar