lördag 9 april 2016

Stigparty!

Ja det blev verkligen ett stigparty i dag. Vi var ett glatt gäng som möttes upp på Skidstavallen 07:30 i morse. Efter lite skitsnack så drog vi iväg på stigarna ut mot Harkskär, det var en hel del surhål i början med sen så ordnade det upp sig och det blev riktigt fint före. Det var halt på stenar och rötter men det är bara bra så man får träna på tekniken. Kände mig grymt pigg i början men när vi kom ut till Utvalnäs så började den komma, bonken... Benen började ge vika och var inte ett dugg sugna på att fortsätta, tänkte först att dom kanske var lite trötta men sen kom resten. Hade inte något att komma med, såg bara de andras ryggar när dem drog iväg. Tryckte i mig all energi jag hade i fickan men som ni vet, det går inte att fixa... När jag kom hem så tvättade jag av cykeln, slängde in kläderna i tvättmaskinen, tog en dusch och nu är jag parkerad i soffan och funderar vad jag ska stoppa i kakhålet här näst..

Så efter stigparty kommer bonksmällan :-)

 Bonkad!

Niklas slår en båge

1 kommentar:

  1. Charmig bild! :)
    Teknikträning behövs mer än aldrig förr för min del. Gick ju sådär i lördags...

    SvaraRadera