torsdag 5 februari 2015

Dagen före.

Ligger på hotell nära Arlanda så här dagen före avfärd till Lanzarote, riktigt skönt måste jag säga.
Blev en middag här när vi kom ner och nu är det sängen som gäller. Det har blivigt dåligt med sömn dom senaste dagarna då Edvin är febrig och förkyld stackarn så det gäller att passa på att få några timmars sömn när det går.

Har tänkt att jag ska få in minst fem härliga pass där nere på cykeln. Då familjen är med så ska jag ge mig ut tidigt på morgonen så vi kan hitta på en massa andra roliga aktiviteter under dagarna.
Det är tydligen mycket grusvägar men det ska finnas en del stigar med, så dom ska jag leta rätt på, har en karta med utmärkta leder så ska nog inte vara några problem.
I morgon öppnar frukosten 04:00 så då hänger vi på låset😋

Cykeln fint nerpackad i väskan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar