torsdag 26 mars 2015

Paket på väg

Då var hjulen beställda och förhoppningsvis hemma i början på nästa vecka.
Så nu har jag bytt det som skulle bytas på cykeln, det blev sadel, styre, stam, stolpe, handtag och nu hjulen. Tror viktminskningen blir runt 1,5-1,8 kg
Däcken är det bra mönster kvar på så dom får hänga med ett tag till sen blir det nya till tävlingarna kör i gång.
Nu är licensen inskickad och betald, trodde aldrig att jag skulle skaffa en tävlingslicens, men nu är det ialf gjort. Det ska bli grymt kul att börja tävla i H-30 och Elit i Gästrikecupen.
Snart ska Edvin sova och då ska jag passa på att träna, två set 8*30 sec och lite styrka ska jag försöka hinna med.
I morgon ska jag köra en timma Spin Of Hope på Friskis mellan 07-08 innan jag och Sanna åker till Falun för att titta på Clash Of Nations

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar