måndag 7 mars 2016

Det kom ett paket och funderingar över säsongen 2016

Förra veckan kom det ett paket från kvalitetstid. Som ni ser på bilden så är det en hel del godsaker, lätta med, mycket lätta :-). Har inte monterat prylarna än då jag väntar in lite mer saker så som ny kassett, däck och handtag. Sen ska alla vajrar bytas ut och bromsar luftas, snacka om att det kommer bli en myskväll i garaget! Ska bli grymt kul att få testa allt sen, blir som en ny cykel.

Och funderingarna över säsongen 2016 då.. Som ni har läst i bloggen dom senaste 6 månaderna så har jag varit sjuk en hel del. Har kommit in i en bra träningsblock för att sen åka på sjukdom och så har det hållit på det senaste halvåret. Men när jag väl tränar så tycker jag att det känns ok, men mina mål kommer inte att uppnås. Känner mig inte ett dugg förbered och det börjar verkligen närma sig för att stå på start. Så nu har jag funderat på att bara köra dom tävlingar jag känner för och lägga allt fokus på Fjällturen i mitten på Juli för att sen komma tillbaka 2017.
Men kroppen kan ju överraska och man vet ju aldrig, känns det ok så blir det full fart i sommar, vill verkligen inte missa tävlingarna och snacka skit med alla cyklister.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar