söndag 20 mars 2016

Distans och mässa

Drog till med ett kortare distans i går innan vi skulle åka ner på mässan. Tanken var att ligga ganska lågt på pulsen under hela passet, vilket gick ganska bra förutom när jag drog iväg, då hade jag tydligen varit uppe i 212!! Tror Polaren fick fnatt där. Det hela slutade på 40 km och en medelpuls på 138 och ett snitt på 24,4 km/h.

Körde första rundan på Specializen i går efter ombyggnation.Blev nöjd med allt förutom att jag saknade 15 drevet i kassetten, det tog jag bort för att göra plats för 40 drevet. Ska prova att plocka bort 17 och sätta tillbaka 15, blir nog bra till slut efter lite pill.

Var ner på mässan i går med Janne och Adde, hade ganska stora förväntningar så jag blev ganska besviken när vi kom dit. Det var ganska tunt med utställare/märken, vet inte vad det kan bero på. Men lite fanns det att titta på ialf. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar