onsdag 23 mars 2016

Intervaller och VAB

I måndags brände jag av en kasse intervaller när Sanna kom hem efter jobbet. Va så sjukt rastlös efter en dag hemma med Edvin, stackarn har åkt på en potentiell lunginflammation och har hög feber till och från. Så det blev penicillin och hemma från dagis resten av veckan.
Nå väl.. Fick till ett bra pass med ett gäng sjukt sköna intervaller. Sved bra i benen när jag kom hem och det snurra till lite när jag klev av cykeln, då vet man att det tog :-). Tiderna på segmenten var väl inte direkt imponerande men ganska nära så det får jag vara nöjd med.

I dag klev jag och Edvin upp 04:30! Ner i soffan och slog på Bilar 2 och myste till. Sen blev det ett brödbak och nu sover han sött i vagnen.

När Sanna kommer hem från jobbet blir det ut och bränna av ett intervallpass.

Hittade på en stig i Lördags som kommer bli perfekt för 30 sekunders intervaller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar