söndag 13 mars 2016

Distans och uppdaterad cykel

Tog mig ut på ett distanspass i dag, första på jag vet inte hur länge, men skönt var det ialf.
Vi blev en grupp 6 pers som rullade ut 09:00, tanken var att vi skulle hålla ett snitt på 22 km/h men det blev 24, lätt att farten åker upp. För egen del så var det väl inte et höjdarpass, drog första 12 km sen låg jag på rulle resten av tiden. Pulsen åkte upp i taket och orken fanns inte där helt enkelt, resterna av sjukdomen antar jag.
Men nu hoppas jag på att få vara frisk ett bra tag framöver, skulle vara skönt om man säger så.

I helgen har jag monterat på lite nya prylar på cykeln, blev riktigt bra om jag får säga det själv.
Så nu är det bara alla småjusteringar kvar. Kedjelinjen på 40 drevet måste jag försöka få till, låter inte bra. Men med lite brickor så ska ska jag nog få till det..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar