tisdag 6 januari 2015

Inställt distanspass

I skrivande stund skulle jag ha suttit i sadeln och varit ute på ett åtta mil långt distanspass.
Men i går kände jag att det inte stog rätt till i halsen och i morse vart det sämre, så det blir till att kurera med en massa vitaminer och hoppas att det försvinner fort för det här har jag inte tid med.
På Fredag är jag ledig så då hoppas jag på friskare kropp så jag kan ge mig ut i stället.

Gjorde lite nätfynd i går. Ett par nya byxor från Gore, en tröja från Pearl Izumi och ett Craft Cool Superlight linne. Har ett sånt linne sen tidigare och det funkar grymt bra när det är lite varmare ute. Alltid kul med bra kläder som sitter och funkar bra när man tränar.

Ledig dag igen så nu ska jag härja med Edvin och senare träna, balansövningar blir fint i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar