onsdag 20 januari 2016

Längdpremiär och Högbo FatBiken

Gjorde längdpremiär i går, första turen på ca 2 år. Kan säga att jag knappt inte har någon teknik över huvud taget, jag stakar mest och gör så gott jag kan :-). Frågade mig själv ett par gånger i går varför jag inte satt på cykeln i stället för att vara ute på skidorna och lalla. Fick ihop strax över 7 km vilket jag får vara nöjd med.
Ska få hjälp med teknikträning av Sannas pappa, men har han tumme som inte är i form så under tiden får jag köra på. Men till Påsk bör tekniken sitta då vi ska upp till Bruksvallarna en vecka, ska vara fint att åka längd där.

I kväll är det cykeln som gäller igen, intervaller på schemat

Den 13é Februari är det Högbo Fatbiken, jag tänker ställa mig på startlinjen år i Sport-klassen.
Kom och delta eller titta på alla fetingar i skogen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar