onsdag 17 juni 2015

Behöver kroppen träna mycket

I mitt fall så tror jag det. Dom dagarna jag kört två pass så har jag haft hur mycket energi som helst på det andra. Börjat med ett kortare distans på morgonen(runt 4 mil)för att sen köra ett intervallpass på kvällen.
I går så blev det backintervaller ute på Skidstavallen och jag bara flög upp för backarna kändes det som, en grym känsla. Satt bra tider på alla varven och är sjukt nöjd(Strava).
Midsommarhelgen blir en lugn tillställning. Vi åker ut till Iggön där det ska vara lite midsommarfirande på dagen vid badplatsen och på kvällen blir det en brakmiddag hos Sannas mor och far.
Givetvis blir det ett träningspass innan vi åker ut.
I dag är det full fart. Det ska handlas, knåpa ihop en västerbottenpaj, städas med mera :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar