torsdag 11 juni 2015

Stigcykling i sommarkvällen

Blev två träningspass i går. Första blev ett tidigt 3 mils pass på grusvägar med Nilsen i 25 km/h tempo. Och på kvällen blev det ett stig pass ute på Skidstavallen.
Redan på morgonen så kände jag mig riktigt pigg i kroppen, tisdagens sega och trötta kropp var som bortblåst. Kändes som jag skulle kunna cykla 3 mil till innan frukost med då skulle Sanna komma sent till jobbet, inte bra att ligga på minus :-).
Kände mig pigg under hela dagen så på kvällen drog jag ut till Skidstavallen för en riktig genomkörare. Hade riktiga pang ben och allt bara flöt på, så himla kul. När jag kom hem och loggade passet så hade jag satt ett KOM och ett års KOM, sicken kick!
I dag ska det bli finväder så då gäller det att vara ute, lekpark ska besökas och sen är det en Italiensk matmarknad på torget, kan bli hål i plånboken!
Ska försöka hinna med ett snabbpass innan jag ska iväg på en 35 års fest i kväll, blir lugnt då det är distans i morgon.
Efter cykling på Skidstavallen är man så jävla illa tvungen att tvätta cykeln. Hedlunds ordspråk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar