söndag 28 juni 2015

Distans i sommarvärmen

Kan vi hoppas på att värmen är här för att stanna nu tro? Jag gör det i alla fall..
Efter en lite mys med Edvin och en fika så klev jag upp på cykeln och drog i väg på distans från Iggön. Kände mig riktigt pigg och tänkte att nu ska jag ligga på första halvan. Hade ett snitt på 28,4 km/h på dom första 34 kilometrarna. Efter halva rundan så mötte jag upp Erik, Tobias och Nicklas som hade åkt från stan och det blev ett lite lugnare tempo på den andra halvan av passet. Det hela slutade med 64 km.
På kvällen blev det grillat och sen parkerade jag mig i soffan utslagen. Tror jag drack för lite vatten så till nästa gång så åker camelbacken på!
I dag blir det en repa med Edvin på cykeln och i morgon kväll backintervaller i Hemlingbybacken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar