torsdag 9 juli 2015

Burger Friday

Tog mig en lugn runda på två mil i går för att känna på kroppen efter förkylningen, kändes riktigt bra vilket va skönt. Stressnivån sjönk rätt mycket och är inte lika orolig över nästa helg. Har lagt upp en plan nu som jag tror kommer funka och göra att jag kommer i form igen.
Edvin fick för sig att vakna 04:00 i morse!! Klev upp vid halv fem och käkade frukost, körde in Sanna till jobbet vid sex och när vi kom hem så satt jag en deg till kvällens burgeri.
Kör med ett recept från Flippin Burgers, tar lite tid och är lite meckigt men klart värt det. Ska jag vara ärlig så är inte det där brödet man köper i butik mycket att hurra över.
Kanske lägger upp en bild på en färdigbyggd burgare vid tillfälle :-).
I dag ska ska vi vara ute, om det regnar eller inte så ska vi vara ute! Edvin åker upp i bärryggsäcken och sen ska vi upp och vandra längs Testeboån och i eftermiddag blir det ett träningspass.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar