torsdag 9 juni 2016

E4 intervaller inför Lida Loop

Jag i går blev det intervaller med Nilsen i E4 backarna ute på Skidstavallen. Vi har en slinga där ute som mäter upp 1,4 km och tar ca 5 min plus minus. Det är en härlig runda med 4 skapliga backar och är svinjobbig, vi körde 4 vändor, det fick räcka så. Hoppas på att dem där diamantbenen kommer visa sig på Söndag kl 11 då starten går för årets bästa långloppstävling, Lida Lopp. Förra årets resultat är jag inte nöjd med så har lagt upp en liten annan taktik/plan för i år som jag hoppas kommer funka.

I veckan har jag fixat i ordning ryggen hos Niklas, två besök krävdes det. Hade en del låsningar och var rätt sned med så nu är jag rak som en fura. Glömmer ofta bort att jag måste sköta om kroppen på alla andra vis förutom kost och träning.
 
Nu är det bara en vecka kvar att jobba innan det är sommarlov. 8 veckors ledighet, kommer bli grymt skönt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar