tisdag 21 juni 2016

Strava Enduro och morgoncykling

I Söndags körde vi Strava enduro ute på Norrlandet, jag, Nilsen och Niclas. Vid första sträckan funderade jag verkligen vad jag höll på med. Det var lite halt på stenar och rötter efter Lördagens regn med det brukar jag inte ha några problem med. Men nu var det som första gången på en MTB i skogen, skämmas!! Ut på andra så släppte det lite och sen var det bara att ösa på. Tror vi fick ihop 9 specialsträckor, riktigt bra intervallpass blev det och duktigt trött var jag på kvällen, arbete utfört kan man säga.
Det var första gången som vi körde Strava enduro med definitivt inte den sista, sjukt kul koncept. Så nu blir det nog en del svart race ute i skogarna ;-).

Det rullar på med morgoncyklingen med, 38 km i går och 39 denna morgon. Upp 05:15 och iväg runt 05:30 när Sanna kommit hem från sin morgonpromenad. 
I kväll blir det teknikträning uppe på Hilleklack innan Zlatan möter Belgien.
 Skuggis.
Esplanaden
En åker i Valbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar