torsdag 30 juni 2016

Cykelvagn och morgoncykling

Blev rätt sliten efter Måndagens tio mila sväng med Niklas, tror jag åkte på en liten bonk, kände mig bakis och trött resten av dagen. Men det ska vara bra med en bonk ibland har jag hört.
På Tisdags morgonen så hoppade Edvin ner i vagnen och vi tog en tur på 23 km för att skölja ur benen, riktigt skönt var det. Han tycker att det är jätte kul att åka i vagnen, det kommer underlätta en hel del i livspusslet, kommer väl bli trött på att åka stackarn ;-). 
Gårdagen startades med en sväng före frukost med Pär. Vi körde Bönarundan på 30 km i skapligt tempo. Mellan Utnora och Harkskär så mötte vi Göran som var ute på ett intervallpass, pratade nån minut innan det var dags att dra vidare då myggen var hungriga som bara den. Vi är en del som är ute tidigt så det kanske är dags att starta upp en Le Peleton i Gävle, perfekt nu under sommaren med.
I dag ska jag försöka få tid till ett svettigt pass i skogen, det var ett tag sen så det är på tiden nu. Lördag i morgon så då blir det ett tre timmars distans, det ser jag fram emot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar