lördag 30 juli 2016

Lördagsdistans med extra allt

Dagens distanspass blev hårt, riktigt hårt. Vi var 4 stycken som rullade iväg 07:00 i morse från Triangeln, Fredrik, Kalle och Per. Det visade sig att dom tre hade ben av världsklass denna morgon, drog på som det var andra helgen i Augusti. Jag gjorde allt för att haka på men benen och kroppen var inte med i dag, pulsen upp på tröskel direkt och benen var som japp. Efter ett tag så blev det en lucka och jag såg dem segla iväg men efter ett tag så kom Per och mötte upp mig och nästan resten av turen så låg jag på rulle och höll i. Tack Per för hjälpen.. Man kan säga att jag fick en rejäl dos av släggan, har inte varit på topp under dagen och det är först nu efter middagen som jag blivit människa igen.
 Over and out
Resorb och köttbullemackor satt fint vid hemkomst 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar