söndag 3 juli 2016

Vilodag och lite nytt på väg in

I går blev det en vilodag delux, inte en meter på cykeln blev det. Behövde tvätta raketen men det uteblev, får göra det i kväll efter träningen i stället.
Vi for upp till Ockelbo efter frukost så vi var på marknaden när dem öppnade kl 10, skönt att vara där när det är lite folk. Det som slog mig var att det var samma saker som såldes som för typ 10 år sen när jag var där sist, kryddor, strumpor och annat skräp. Vi tog en langos och en kaffe innan vi for vidare ner till Högbo. Körde om LVG gänget från Gävle som var ute på sin Söndags runda, så riktigt fint ut när dem åkte två i bredd i klungan, blev sugen på att vara med.
Väl i Högbo så blev det djur och lekpark för hela slanten och vi avslutade med en glass innan vi åkte hem.
När vi kom hem så drog Sanna och Edvin ut en sväng och jag parkerade mig i soffan för att titta på herrarnas MTB från Nove Mesto, jäklar vilken king han är Nino!!
Slösurfade lite på Happy och det blev ett par nya pedaler och byte av camelback, byter min svarta mot en röd. Kan säga att pedalerna går i rött med, fin färg.
Slog även till på ett par nya shorts från Craft och två par strumpor från Gripgrap.
En bra Söndag i lökens tecken :-)

Lökning på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar